Monday, August 8, 2011

:')

terdetik hati untuk menulis entry ini
selepas membaca allahseeker.blogspot.com
setiap entry yang dipost amat menusuk jiwa
sedikit sebanyak mencanang diri ku untuk berubah :)

yaa aku hamba Allah yang tidak begitu sempurna
tidak pernah bersyukur dengan apa yang ada di hadapan ku
asyik mengeluh apabila ditimpa bencana
dan aku khalifah Allah di muka bumi ini yang amat jahil
terlalu leka mengejar dunia sehingga akhirat aku lupakan

aku bersyukur kerana mampu bernafas dan diberikan kesihatan yang sempurna
akan ku gunakan sebaik mungkin untuk menuju jalan mu Ya Allah
sesungguha nya aku memerlukan pertunjuk dan rahmat Mu untuk membimbing aku ke jalan Mu
dan pada sahabat sahabat ku, sedarkan diriku sekiranya aku lalai
hanya itu pinta ku
:')

Amin. 



ikhlas dari hati :) 

No comments:

Post a Comment